Evaluarile de tip feedback 360 reprezinta un instrument esential in luarea deciziilor de personal atunci cand avem in vedere persoanele cheie dintr-o organizatie.

Conceput de catre un grup de psihologi in urma practicii de evaluare a angajatilor in companii nationale si multinationale, HS 360 FEEDBACK este instrumentul de evaluare si feedback 360 care ajuta la developarea unei imagini cat mai reale a activitatii unei persoane intr-o organizatie.

 

HS 360 FEEDBACK  se deosebeste de alte instrumente similare prin:

  • utilitate ridicata – este conceput plecand de la nevoile concrete ale unui manager (HR) si beneficiaza de experienta practica acumulata in organizatii de diverse tipuri de-a lungul a peste 15 ani. Dimensiunile si indicatorii utilizati sunt inalt relevanti pentru contextul organizational;
  • flexibilitate  – pe langa cele doua variante de feedback 360 (executie si management), avem si o varianta care poate include comportamente specifice asteptate, precum si aspecte ce tin de indeplinirea obiectivelor specifice pozitiei ocupate de persoana evaluata;
  • completitudine – pe langa evaluarea cantitativa, obtinuta prin scoring, rapoartele noastre de feedback 360 contin si elemente comportamentale concrete pe care evaluatorii le precizeaza in chestionarele de feedback 360. Astfel, sesiunile de feedback tinute in urma acestei evaluari se vor baza pe observatii comportamentale concrete, nu doar pe evaluari cantitative.
  • usurinta in administrare – alageti persoanele care vor face evaluarea si veti transmite acestora linkul cu chestionarul unic ce va fi utilizat pentru culegerea online a datelor de feedback 360.
  • confidentialitate – evaluarile sunt confidentiale, persoana evaluata nu va sti cine si cum a evaluat-o (cu exceptia situatiilor cand acest lucru se poate deduce din context). De asemenea, modul in care culegem, stocam, prelucram si transmitem informatiile din cadrul sesiunii de evaluare feedback 360 va asigura ca doar dumneavoastra veti avea acces la aceste date.
  • investitia necesara minima

Cele mai frecvente situatii in care se utilizeaza acest instrument de evaluare feedback 360 sunt:

  • cele in care se doreste luarea unei decizii privind cariera persoanei evaluate:
    •  pastrarea pe post a unei persoane,
    • definitivarea contractului de munca inainte de finalizarea perioadei de proba,
    • promovarea persoanei pe o pozitie superioara etc.
  • in vederea integrarii persoanei in cauza intr-un program de dezvoltare.

Persoana este evaluata si primeste feedback din mai multe directii (3600), de catre mai multe categorii de persoane:

  • manageri,
  • omologi / colegi de pe aceeasi pozitie si
  • subaterni, daca persoana are responsabilitati manageriale / de coordonare.

In acest fel, nivelul de subiectivitate este mult redus. In plus, aveti la dispozitie si autoevaluarea subiectului, pentru a compara perceptia asupra propriei persoane cu perceptia pe care o au ceilalti.

Raportul HS 360 FEEDBACK prezinta informatii despre 51 de aspecte generale plus 18 aspecte manageriale grupate in 7+1 dimensiuni:

  1. caracter,
  2. comunicare si stil relational,
  3. stil de munca,
  4. competenta profesionala,
  5. integrare in organizatie,
  6. gestionarea proceselor,
  7. potential de leadership si
  8. comportament managerial / poeple management.

 

Informatiile din raportul de evaluare si feedback 360 sunt grupate in 3 sectiuni:

1. SINTEZA  este o prezentare sumara, generala a rezultatelor evaluarii pe cele 7/8 dimensiuni, unde aveti dintr-o privire toate informatii generale care ar putea sa va intereseze, atat calificativele obtinute pe fiecare dimensiune, cat si detalii despre perceptia generala asupra persoanei.

2. ASPECTE GENERALE contine un feedback liber destinat sa releve perceptia naturala asupra persoanei. In plus, aceasta parte cuprinde si informatii grupate pe categoriile SWOT (puncte tari, arii de dezvoltare, oportunitati si amenintari) pentru a putea fi extrem de usor de utilizat in cadrul unei analize SWOT legata de cariera angajatului.

3. PREZENTAREA DETALIATA a datelor pe dimensiuni si aspecte, atat din punct de vedere cantitativ, cat si calitativ, asa cum am precizat anterior.

Mai multe detalii cu privire la utilizarea acestui raport de feedback 360 veti gasi la inceputul raportului scris pe care il veti primi in urma evaluarii de tip 360.

Este important ca in urma evaluarii 360 sa se organizeze una sau mai multe sesiuni de feedback si coaching in care sa fie prezentate si discutate informatiile obtinute in urma evalaurii de tip feedback 360, dar si pentru a oferi suport persoanei evaluate in imbunatatirea conduitei si performantelor sale.

Daca nu aveti experienta sau timpul necesar pentru a face asta, specilistii Human STRATEGICS va pot oferi suport in acest sens.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending
© 2016 Human STRATEGIGS SRL. Toate drepturile rezervate. 

Log in with your credentials

Forgot your details?